Dag 3 piramides bij mexico city - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Letsgomexico - WaarBenJij.nu Dag 3 piramides bij mexico city - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Letsgomexico - WaarBenJij.nu

Dag 3 piramides bij mexico city

Door: Esther

13 Juli 2014 | Mexico, Mexico-stad

Op dag 3 vertrokken we, nadat we rustig ontbeten en geluierd hadden, met de taxi naar Tenochtitlan, de piramides een uur rijden vanaf mexico city.

Er waren 2 tempels: van de zon en van de maan.
De weg er naar toe heette de weg naar de dood. Er werden duizenden mensen levend van hun hart ontdaan. Het hart werd geofferd aan de goden. Lekker verhaal.

We zijn op z'n Japans door het gebied gesjeesd, want om 14 u lokale tijd begon de finale wk Duitsland-Argentinie, en dat wilden we wel zien.
Dirk had last van zijn darmen dus heeft de piramide niet beklommen. Ollie, Lot en ik wel en het was een ware krachtoefening. We zaten op 2400m hoogte en dan steile smalle trapjes op viel nog niet zo mee...
Na een uur racen zijn we terug gegaan.de aardige taxi chauffeur stond ons op te wachten en scheurde terug naar ons hotel.
Ollie & Lot verkleedden zich in het Argentijnse tenue en nou ja... De rest weten we...

'S avonds vroeg ons mandje in want om 6.40 u hadden we onze vlucht naar Chihuahua en een lange taxirit naarBarrancas del Cobre.